2013

ΠΕΜΠΤΗ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Χριστουγεννιάτικη εορταστική εκδήλωση για όλα τα παιδικά τμήματα.
Ώρα 8:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του Συλλόγου μας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013

ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Χοροεσπερίδα στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας (Ζ. ΓΟΥΝΑΡΙΔΗ 1 - ΣΥΚΙΕΣ).
Τιμή πρόσκλησης 10 ευρώ. Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου στην 19η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΟΡΩΔΙΩΝ που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης-Συκεών στο Κλειστό Θέατρο Συκεών, στο Πολιτιστικό Κέντρο. ΄Ωρα έναρξης 6:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο "Παραδοσιακό Χορευτικό Αντάμωμα" του δήμου Νεάπολης-Συκεών.
Την εκδήλωση οργανώνουν το Γραφείο Παιδείας και οι Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Σχολικές Επιτροπές του δήμου, και θα φιλοξενηθεί στα 1ο-5ο Δημοτικά Σχολεία Συκεών (Δενδροφυτεία), στην αίθουσα του συλλόγου.
Θα παρουσιαστούν οι χορευτικές ομάδες του Συλλόγου Κρητών Κορινθίας, του Πανηπειρωτικού Συλλόγου Πάτρας, του Πολιτιστικού Συλλόγου Τρίπολης Αρκαδιανή, του Πολιτιστικού Συλλόγου Ανατολικής Ρωμυλίας Αιγινίου και του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας-Συκεών. Η εκδήλωση θα αρχίσει στις 7 το απόγευμα, με ελεύθερη είσοδο.

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή ομάδας του συλλόγου στην Σύναξη και Λιτάνευση των ιερών Λειψάνων των τοπικών αγίων (Γεωργίου του Νεαπολίτου, Θεοχάρους του Νεαπολίτου, Αθανασίου του Κουλακιώτου και Ακακίου του Ασβεστοχωρίτου) στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Γεωργίου Νεαπόλεως. Ώρα 10:00 π.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ - Απολογισμός πεπραγμένων 2013
Ώρα 6 μμ στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου

ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013
Παρέλαση

ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή αντιπροσωπευτικής ομάδας του συλλόγου στην επίσημη υποδοχή του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.Βαρθολομαίου καθώς και της Ιεράς Εικόνας της Παναγίας Σουμελά (από το Μοναστήρι του Βερμίου) στο Δημαρχείο Νεαπόλεως (περιοχή Στρεμπενιώτη) και ώρα 5:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 9ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών
της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος στο κλειστό γήπεδο του ΠΑΟΚ (ΠΑΟΚ SPORTS ARENA)

festival2013.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην Φιλανθρωπική Εκδήλωση για τα ΑμεΑ Αμπελοκήπων-Μενεμένης  που διοργανώνει η Ένωση Ποντίων Αμπελοκήπων στο πρώην στρατόπεδο Μ. Αλεξάνδρου. Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στη ΓΙΟΡΤΗ ΚΡΑΣΙΟΥ στα Λουλουδάδικα (Κομνηνών και Φραγκίνη), στις 12:00 το μεσημέρι.

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Θεατρική παράσταση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" στα Διαβατά Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013
Θεατρική παράσταση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" στoν Περιστερώνα Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013
Θεατρική παράσταση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" στo Λάκκωμα Χαλκιδικής. Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στις εκδηλώσεις "Γυναικοκάστρεια" στο Γυναικόκαστρο Κιλκίς

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013
Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαίδου, στην πλατεία του χωριού Νικόπολη Θεσσαλονίκης.

ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στις εορταστικές εκδηλώσεις ( Αγ. Παντελεήμονος) στην Ποντοκώμη Κοζάνης 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο "3ο Αντάμωμα Πολιτιστικών Συλλόγων" που διοργανώνει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Στίβου "'Αγιος Γεώργιος".  

ΠΕΜΠΤΗ 18/7 - ΚΥΡΙΑΚΗ 21/7 2013
Συμμετοχή ομάδας του συλλόγου μας στο "15ο Συναπάντημα Νεολαίας Ποντιακών Σωματείων" στην "ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ" στη Καστανιά Βερμίου.

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013
Θεατρική παράσταση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" στην περιοχή Γρασίδια Αγίας Βαρβάρας στη Δράμα. Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.
Φωτογραφίες εδώ

ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013
Συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου μας στην 7η Συνάντηση Χορωδιών "Πληθυντική Αρμονία" στο Ανοιχτό Θέατρο Ευκαρπίας. Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.
Φωτογραφίες εδώ

ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ & ΔΕΥΤΕΡΑ 1 ΙΟΥΛΙΟΥ 2013
Δείτε το Δελτίο τύπου και φωτογραφίες από την διήμερη εκδήλωση εδώ

xrysanthopoyleia2013.jpg

ΠΕΜΠΤΗ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο "17ο ΑΚΡΙΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ" που διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Σταυρούπολης  "Ακρίτες του Πόντου"  στο πρώην στρατόπεδο "Παύλου Μελά"στο Δήμο Παύλου Μελά Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 9:30 μ.μ.

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στη χορευτική συνάντηση των ΚΑΠΗ του δήμου Νεάπολης-Συκεών στο Ανοιχτό Θέατρο της Δημοτικής Ενότητας Νεαπόλεως (πρώην στρατόπεδο Στρεμπενιώτη). Ώρα έναρξης 7:30 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος στην εκδήλωση αναβίωσης των Παρχαρίων στην Αυγή του δήμου Λαγκαδά. Ώρα έναρξης 3:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος στο 4ο Αντάμωμα Πολιτιστικών Συλλόγων Μεσημερίου Ν.Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΉ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 1ο Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών Παιδικών και Εφηβικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Ποντιακών Σωματείων Θεσσαλονίκης της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος στο Κλειστό Γυμναστήριο Καλαμαριάς (Δ.Α.Κ.). Ώρα έναρξης 5:00 μ.μ. 
 
ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του μεγάλου χορευτικού στο πολιτιστικό αντάμωμα "ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΘΕΣ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ" που διοργανώνει ο Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Σύλλογος Κάτω Ηλιούπολης "Η Αναγέννηση". Ώρα έναρξης 8:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 25-26 ΜΑΪΟΥ 2013
Διήμερη εκδρομή του συλλόγου στα Ζαγοροχώρια
 
ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΜΑΪΟΥ 2013
Θεατρική παράσταση "Πόντος και Ποντιόπουλα" του Στάθη Ευσταθιάδη από την παιδική θεατρική ομάδα του συλλόγου σε σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου. Την εκδήλωση Μνήμης για τη Γενοκτονία διοργανώνει το 2ο Δημ.Σχολείο Συκεών σε συνεργασία με τον Ποντιακό Πολιτιστικό Σύλλογο Καλλιθέας Συκεών. Ώρα έναρξης 18:30.

ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΜΑΪΟΥ 2013
Συμμετοχή στις εκδήλωσεις Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στην πλατεία Αγ.Σοφίας Θεσσαλονίκης

Sygkentrvsh-genoktonia-2013.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΜΑΪΟΥ 2013
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 2ο Παραδοσιακό Αντάμωμα Ποντιακών Συλλόγων στο Μονοπήγαδο

ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΜΑΪΟΥ 2013
Συμμετοχή μελών του μεγάλου χορευτικού στον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ Ποντίων Παλαίμαχων και Παλαίμαχων Εθνικής Ομάδας EURO 2004 στο γήπεδο ΜΓΣ Απόλλων Καλαμαριάς στο πλαίσιο της προσπάθειας για την διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού. Ώρα έναρξης 17:00.

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
1η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΟΡΕΥΤΙΚΩΝ τμημάτων στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας. Ώρα έναρξης 17:00.

paidiko-synathsh-1-a.jpg

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 - ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου στο Διεθνές Φεστιβάλ Garmen Βουλγαρίας.
Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Συμμετοχή της χορωδίας μας στο 1ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΧΟΡΩΔΙΩΝ που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Ποντιακών Σωματείων (ΣΠΟΣ) Θεσ/κης της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος στο Θέατρο ΘΕΡΜΗΣ και ώρα 6 μ.μ.

ΤΡΙΤΗ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Το τέταρτο από μια σειρά 10 μαθημάτων ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ της ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ από τον καθ. κοινωνιολογίας και ερευνητή κ. Σάββα Μαυρίδη.
Ώρα 10 - 11 μ.μ. κάθε Τρίτη στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.

ΣΑΒΒΑΤΟ 13  ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού στο 9ο Φεστιβάλ Παραδοσιακού Χορού Παιδικών και Εφηβικών συγκροτημάτων του Πολιτιστικού Συλλόγου Νέας Καλλικράτειας στο κλειστό γυμναστήριο του Δήμου Νέας Προποντίδας στον Άγιο Παύλο Χαλκιδικής.

theater-masks.png

ΠΕΜΠΤΗ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Θεατρική παράσταση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας. Ωρα έναρξης 20:30

ΤΡΙΤΗ 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Το τρίτο από μια σειρά 10 μαθημάτων ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ της ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ από τον καθ. κοινωνιολογίας και ερευνητή κ. Σάββα Μαυρίδη.

ΤΡΙΤΗ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013
Το δεύτερο από μια σειρά 10 μαθημάτων ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ της ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ από τον καθ. κοινωνιολογίας και ερευνητή κ. Σάββα Μαυρίδη.

ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού στο Φεστιβάλ που διοργανώνει ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ, ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Ημερήσια εκδρομή στο χιονοδρομικό Βασιλίτσας.

ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Παρέλαση

ΤΡΙΤΗ 26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Το πρώτο από μια σειρά 10 μαθημάτων ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ της ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ από τον καθ. κοινωνιολογίας και ερευνητή κ. Σάββα Μαυρίδη.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας. Ώρα έναρξης 8:00μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Συμμετοχή παιδικού χορευτικού στο 18ο Παιδικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών του Συλλόγου Πτυχιούχων Σχολών Φυσικής Αγωγής ( με ειδικότητα παραδοσιακών χορών) στην αίθουσα εκδηλώσεων των ΕΠΑΛ Ευόσμου (τέρμα Χρυσοστόμου Σμύρνης).
Ώρα έναρξης 17:30.

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013 
Συμμετοχή χορωδιακού και χορευτικού τμήματος του συλλόγου μας στο Φεστιβάλ Χορωδιών και Παραδοσιακών Χορών στο κτήριο της Πατριαρχικής Μεγάλης του Γένους Σχολή στην Κωνσταντινούπολη.

Patriarxikh-Sxolh-23-2-2013.jpg
Agia-Sofia-23-2-2013.jpg
Xoreytikh-omada-24-2-2013.jpg
Sorry, we couldn't find any images attached to this page.

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013 
Eτήσια κοπή της πίτας μας στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας.
Ώρα έναρξης: 7:00μ.μ.

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013 

Fotiadis-Prosfygia-100-x-small.jpg

Εκδήλωση με θέμα "ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - 90 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ - 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"
από τον καθηγητή Νεώτερης Ιστορίας κ. Κωνσταντίνο Φωτιάδη στο Δημοτικό Θέατρο Συκεών
και προβολή του ντοκυμαντέρ "ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΞΕΝΟΣ" του Brush Clark.
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη.

AFISA-web-2.jpg

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου
Θεατρική παράσταση "Πόντος και Ποντιόπουλα" στο Πνευματικό Κέντρο Θέρμης.

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013
ΕΤΗΣΙΟΣ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΥΜΦΕΣ
Δείτε το μουσικό πρόγραμμα εδώ
Δείτε εικόνες εδώ

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013
Θεατρική παράσταση "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο θέατρο Χηλής στην Καλαμαριά.

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

48391-532-1(1)-960.jpg

Ομιλία του εκπαιδευτικού- συγγραφέα κ. Κωνσταντίνου Νίγδελη με θέμα
"Θεσσαλονίκη: Η πόλη του ονείρου"
στην κεντρική αίθουσα του Συλλόγου μας. Ώρα 8:00 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη.