2015

ΠΕΜΠΤΗ 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
"Μωμόγεροι" στα σοκάκια του Δήμου Νεάπολης Συκεών

ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Θεατρική παράσταση "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου και συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης στις 8:00 μ.μ.

ΠΕΜΠΤΗ 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Κάλαντα στα σοκάκια της Νεάπολης και των Συκεών

Christmas.jpg

ΤΡΙΤΗ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Χριστουγεννιάτικη εορταστική εκδήλωση για όλα τα τμήματα στην αίθουσα του συλλόγου στις 8:00 μ.μ

ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
1. Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος και της χορωδίας του συλλόγου στο Χριστουγεννιάτικο Bazzar που διοργανώνει το 5ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών στην αίθουσα του συλλόγου στις 11:00 π.μ.

2. Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στη 2η στάση του Αϊ-Βασίλη σε ένα ειδικά διαμορφωμένο λεωφορείο στην πλατεία με το Ρολόι στη Νεάπολη στις 11:00 π.μ. Σκοπός της εκδήλωσης είναι να συγκεντρωθούν παιχνίδια καινούργια για το "Χαμόγελο του Παιδιού". Η διοργάνωση της εκδήλωσης γίνεται από τα Ελληνικά Μάρκετ και υποστηρίζεται από τους Δήμους Νεάπολης Συκεών, Κορδελιού Ευόσμου, Καλαμαριάς και Θεσσαλονίκης.

ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Επίσκεψη της νεολαίας του συλλόγου στο Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο

ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών θα παραβρεθεί στο γλέντι που θα δοθεί στο Υπνωτήριο Αστέγων στις 6:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Το πρώτο από μία σειρά μαθημάτων εκμάθησης σκίτσου με τον σκιτσογράφο Δημήτρη Νικολαΐδη στην αίθουσα του συλλόγου από τις 5:00 μ.μ. εώς τις 8:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο 11ο Αντάμωμα Πολιτιστικών Συλλόγων Μακεδονίας "Γιορτή κρασιού και τσίπουρου" στη Νέα Μεσήμβρια. Ώρα έναρξης 4:00 μ.μ.

ΤΡΙΤΗ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του συλλόγου με ποντιακά εδέσματα στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δένδρου στο πάρκο Ελπίδος, στις Συκιές, υπό τους ήχους και τις μελωδίες μουσικών Συνόλων Πνευστών και της Λαϊκής Παιδικής Χορωδίας του Δημοτικού Ωδείου Νεάπολης-Συκεών στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου Νεάπολης Συκεών.

ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Γενική Συνέλευση - Απολογισμός πεπραγμένων 2015

Ώρα 6:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014
Συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου στην 21η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΟΡΩΔΙΩΝ που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης - Συκεών στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών,στο Πολιτιστικό Κέντρο (Κομνηνών 28). Ώρα έναρξης 6:30 μ.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014
Συμμετοχή της χορωδίας του συλλόγου στην πανηγυρική εκδήλωση για τον εορτασμό του παρεκκλησίου της Αγίας Αικατερίνης στον Ι.Ν. Αγίου Ραφαήλ Μετεώρων Πολίχνης. Ώρα έναρξης 7:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στον Αμυγδαλεώνα Καβάλας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή ομάδας του συλλόγου στην Σύναξη και Λιτάνευση των ιερών Λειψάνων των τοπικών αγίων (Γεωργίου του Νεαπολίτου, Θεοχάρους του Νεαπολίτου, Αθανασίου του Κουλακιώτου και Ακακίου του Ασβεστοχωρίτου) στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Γεωργίου Νεαπόλεως. Ώρα 10:00 π.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
Χοροεσπερίδα στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου, Ζαχαρία Γουναρίδη 1, Συκιές
(απέναντι από τη δενδροφυτεία). Ώρα έναρξης 8:30 μ.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή στην παρέλαση

ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 11ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος που θα πραγματοποιηθεί στο κλειστό γυμναστήριο της Λευκόβρυσης λίγο έξω από την Κοζάνη. Είσοδος ελεύθερη.

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 4ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που διοργανώνεται από τον Μ.Ε.Α.Σ. Τρίτων σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης, τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της AIMS, είναι ενταγμένος στο ελληνικό και διεθνές καλεντάρι του ΣΕΓΑΣ, της AIMS και της ΕΑΑ και υποστηρίζεται από πλήθος θεσμικών φορέων, φορέων υποστήριξης και εθελοντικών φορέων.

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος του συλλόγου στις εκδηλώσεις του Δήμου Τριανδρίας.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2-ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή αντιπροσωπευτικής ομάδας της νεολαίας του συλλόγου στη 2η Παγκόσμια Συνδιάσκεψη Ποντιακής Νεολαίας που πραγματοποιείται 2-4 Οκτωβρίου 2015 στη Θεσσαλονίκη στο Συνεδριακό Κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης» υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Προεδρίας της Ελληνικής Δημοκρατίας και με τη χορηγία του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Ιβάν Σαββίδη.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015

ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ

Θεατρική παράσταση "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο κινηματοθέατρο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Η παράσταση πραγματοποιείται στα πλαίσια της "1ης Συνάντησης Ερασιτεχνικών Θεατρικών Σχημάτων ΘΥΜΕΛΗ" που διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Μαυρονέρι Κιλκίς.
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στις εκδηλώσεις της Βαλκανικής Πλατείας με αφετηρία την πλατεία Ειρήνης στη Νεάπολη (Ρολόι)
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015
Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στα Θεοδόσια Κιλκίς.
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

ΠΕΜΠΤΗ 27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στη Φιλοθέη Θεσσαλονίκης

ΠΕΜΠΤΗ 13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015
Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Δροσάτο Κιλκίς.
Ώρα έναρξης 9 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στις εκδηλώσεις "ΚΛΗΣΑΛΙΩΤΙΚΑ 2015" στον Προφήτη (Δήμος Βόλβης). Ώρα έναρξης 21:30.

ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην εκδήλωση "ΝΕΟΦΥΛΙΩΤΙΚΑ 2015" στην πλατεία της Νέας Φυλής Σερρών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2015

ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ

Θεατρική επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο ΜΑΥΡΟΝΕΡΙ ΚΙΛΚΙΣ Ώρα έναρξης 9 μμ.

ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΕΙΑ 2015

ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΕΩΤΕΡΑΣ

ΚΥΡΙΑΚΗ 21 & ΔΕΥΤΕΡΑ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
afisa_anoixti-ayli.jpg

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην εκδήλωση "ANOIXΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ" στο 55ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΜΑΪΟΥ 2015
Συμμετοχή του συλλόγου στις εκδηλώσεις μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων στον Ιερό Ναό Αγ. Δημητρίου, Συκιές, στις 10:00 π.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΜΑΪΟΥ 2015
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο πανευρωπαϊκό συνέδριο της εταιρίας GANO EXCEL, που πραγματοποιείται με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργίας της, στο Μέγαρο Μουσικής, στην Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 15:00.

ΤΡΙΤΗ 19 ΜΑΪΟΥ 2015

  • Συμμετοχή της παιδικής χορωδίας και της χορωδίας ενηλίκων του συλλόγου στην εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει το 10ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών. Ώρα έναρξης 9:45 π.μ.
  • Συμμετοχή της παιδικής χορωδίας και της χορωδίας ενηλίκων του συλλόγου στην εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει το 8ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης . Ώρα έναρξης 11:00 π.μ.
  • genoktonia_5.jpg
    Συμμετοχή στις εκδηλώσεις Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στην πλατεία Αγ.Σοφίας Θεσσαλονίκης. Ώρα έναρξης 6:30 μ.μ. (Δείτε εδώ το αναλυτικό πρόγραμμα)

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΪΟΥ 2015
Συμμετοχή της παιδικής χορωδίας και της χορωδίας ενηλίκων του συλλόγου στην εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει το 11ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών. Ώρα έναρξης 9:45 π.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΪΟΥ 2015
Συμμετοχή χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 3ο Αντάμωμα Ποντιακών Συλλόγων, που διοργανώνει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μονοπήγαδου, στο Μονοπήγαδο. Ώρα έναρξης 13:00.

ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΜΑΪΟΥ 2015
Συμμετοχή της χορωδίας και του παιδικού χορευτικού του συλλόγου στη "Γιορτή της Μητέρας" που διοργανώνει το 9ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης οδός Λαγκαδά 144, Νεάπολη.
Ώρα έναρξης 11:00 π.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΜΑΪΟΥ 2015
Σεμινάριο Ψυχικής Υγείας με τον κλινικό ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή
κ.Κεβρεκίδη Παντελή με θέμα"Ψυχοσωματικές διαταραχές-Αυτοάνοσα νοσήματα".
Ώρα 8:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

afisa-xoros-2015.jpg

Ετήσιος χορός του συλλόγου στην αίθουσα δεξιώσεων "Πούλκας".
Ώρα έναρξης 13:00.
Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015
Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Στίβος Θεσσαλονίκης. Την εκδήλωση διοργανώνει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Στίβου "ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ".
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

10ος Επετειακός Διεθνής Μαραθώνιος "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ"
Ένας δρόμος Αθλητισμού-Μια διαδρομή Πολιτισμού.

Ο Σύλλογός μας, όπως και πέρσι, θα συμμετέχει ενεργά στον 10ο Διεθνή Μαραθώνιο "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ", βοηθώντας έτσι την προσπάθεια της Ένωσης Πολιτιστικών Φορέων Νομού Θεσσαλονίκης, στην οποία είμαστε μέλη της. Σκοπός της είναι να αναδείξει διεθνώς μια ιστορική διαδρομή αλλά και την σημασία της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας ως κέντρο ιστορίας, πολιτισμού και αθλητισμού.

Ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών έχει αναλάβει το 37.5 χλμ. του Μαραθωνίου Δρόμου. Κύριο μέλημά μας, στηριζόμενοι στους εθελοντές μας, είναι να παρέχουμε σε όλους τους Δρομείς του Διεθνή Μαραθωνίου, την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και στήριξη βοηθώντας έτσι στην επιτυχία της προσπάθειάς τους.

Περιμένουμε όλα τα μέλη του συλλόγου, μετά τις 9:00 το πρωί, στο σταντ τροφοδοσίας, στην οδό Γιαννιτσών 102, να δώσουμε το παρόν για την επιτυχία της μεγάλης διοργάνωσης.
Θα είμαστε εκεί από τις 7:00 π.μ.

Καλή επιτυχία σε όλους τους αθλητές!

ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

26-03-2015-afisa.jpg
  1. Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στην 3η Συνάντηση Παιδικών Χορευτικών Τμημάτων Ποντιακών Συλλόγων N.Θεσσαλονίκης που διοργανώνει ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου. Ώρα έναρξης 4:00 μ.μ.
  2. Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 10ο Διεθνή Μαραθώνιο "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ"

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015

  1. Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 4ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Παιδικών-Εφηβικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει η Ακαδημία Έρευνας Παραδοσιακών Χορών Ελασσόνας με την συμμετοχή συλλόγων από όλα τα μέρη της Ελλάδας στην κεντρική πλατεία της Ελασσόνας.
  2. Συμμετοχή μελών του συλλόγου στην υποδοχή της Αλεξανδρείου Φλόγας του 10ου Διεθνή Μαραθωνίου "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" στη λεωφόρο Νίκης και στο μεγάλο χορευτικό αντάμωμα που θα διεξαχθεί στο Λευκό Πύργο με το πέρας της φλόγας.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015
Σεμινάριο Ψυχικής Υγείας με τον κλινικό ψυχολόγο- ψυχοθεραπευτή κ. Κεβρεκίδη Παντελή με θέμα "Διαταραχές άγχους" και "Διαταραχές διάθεσης (Κατάθλιψη)". Ώρα 8:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
Συμμετοχή στην παρέλαση

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 23ο Φεστιβάλ Παιδικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας. Ώρα έναρξης 6:30 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
Ημερήσια εκδρομή του συλλόγου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσκεψη στην περιοχή της Βεργίνας, στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Αργυρούπολης (Πόντου) στην Εύξεινο Λέσχη της Νάουσας και στον Άγ. Νικόλαο.

ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Θεατρική επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο κλειστό θέατρο Ν.Μουδανιών. Την εκδήλωση διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Ν.Μουδανιών. Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
στις 7 μ.μ. την ομιλία του Μιχάλη Χαραλαμπίδη, με θέμα
"Από το δικαίωμα στη μνήμη στο Ποντιακό ως Ευρωπαϊκό και Μικρασιατικό ζήτημα σήμερα - Η άνοιξη των λαών της Μικράς Ασίας"
στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών (Ρ. Φεραίου με Μεγάρων)

ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Ομιλία-Προβολή με θέμα "Εγκατάσταση προσφύγων στις Συκιές και στην ευρύτερη περιοχή κατά τη Συνθήκη της Λωζάνης" από τον εκπαιδευτικό κ. Κώστα Νίγδελη. Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 18ο Φεστιβάλ Παιδικών Χορευτικών που διοργανώνει ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου σε συνεργασία με την Αντιδημαρχεία Παιδείας, δια Βίου Μάθησης, Νέας Γενιάς, Αθλητισμού και Πολιτισμού στο Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου Ευόσμου.
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13-15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή της χορωδίας στο 6ο Φεστιβάλ Χορωδιών που διοργανώνει το Ζωγράφειο Λύκειο της Κωνσταντινούπολης.
ΧΟΡΑΡΧΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΛΗΣ-ΛΥΡΑ ΚΩΣΤΑΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ-ΟΥΤΙ ΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΙΛΗ
Η αποστολή αναχώρησε από τη Θεσσαλονίκη στις 12 Φεβρουαρίου και παρέμεινε Εις την Πόλην, έως τις 15 Φεβρουαρίου.
Στη διάρκεια της επίσκεψής της στην Κωνσταντινούπολη, επισκέφθηκε την εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής στο Μπαλουκλί, την Παναγία Βλαχερνών, τον Βυζαντινό Ιππόδρομο, την Αγία Σοφία, το Μπλέ Τζαμί, το Υδραγωγείο του Ιουστινιακού, το Καπαλί Τσαρσί, τη Μονή της Χώρας, το Ενυδρείο,την Αιγυπτιακή αγορά, το Οικουμενικό Πατριαρχείο,τo Bόσπορο αλλά και άλλους χώρους, στους οποίους άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια του ο ελληνισμός.
Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας 8:30 μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Σεμινάριο Ψυχικής Υγείας με τον κλινικό ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή κ.Παντελή Κεβρεκίδη με θέμα "Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής-Υπερκινητικότητα".
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Το τέταρτο από μία σειρά Σεμιναρίων Ψυχικής Υγείας με τον κλινικό ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή κ. Παντελή Κεβρεκίδη με θέμα "Διαταραχές διάθεσης" (Κατάθλιψη)
Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ. στην κεντρική αίθουσα του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΠΕΜΠΤΗ 22 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Επαναληπτικό πρόγραμμα αγώνων Α' Φάσης ανάμεσα στον Ποντιακό Πολιτιστικό Σύλλογο Καλλιθέας Συκεών και στο Σύλλογο Ποντίων Σταυρούπολης «ΑΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ» στις εγκαταστάσεις του Α.Ο. Λέοντες, Περιφερειακή Οδός, Κόμβος Ευκαρπίας (έναντι Νοσοκομείου Παπαγεωργίου), 9:00 μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας.
Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.
Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΤΕΤΑΡΤΗ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Συμμετοχή της χορωδίας στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο με θέμα
"Η επίδραση του ελληνικού πολιτισμού στον Βeethoven και της κλασικής μουσικής στη σύγχρονη ελληνική".
Εισηγητής κ. Σάββας Μαυρίδης.
Ώρα έναρξης 7:30 μ.μ.
Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Το τρίτο από μία σειρά Σεμιναρίων Ψυχικής Υγείας με τον κλινικό ψυχολόγο-ψυχοθεραπευτή κ. Παντελή Κεβρεκίδη με θέμα
"Προβλήματα προσαρμογής παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας στο σχολείο" και "Διαταραχές συμπεριφοράς και αντιμετώπιση"
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΠΕΜΠΤΗ 8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015
Η ομάδα ποδοσφαίρου του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας - Συκεών συνεχίζει τη 3η Αγωνιστική στο 2ο Πρωτάθλημα Ποντιακών Σωματείων με αντίπαλο το Σύλλογο Ποντίων Φοιτητών και Σπουδαστών Θεσσαλονίκης. Έναρξη του αγώνα 9:00μ.μ.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του Α.Ο.Λέοντες, Περιφερειακή Οδός, Κόμβος Ευκαρπίας (έναντι Νοσοκομείου Παπαγεωργίου).