2016

ΠΕΜΠΤΗ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Θεατρική παράσταση "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο κινηματοθέατρο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ. Η παράσταση πραγματοποιείται στα πλαίσια της "2ης Συνάντησης Ερασιτεχνικών Θεατρικών Σχημάτων ΘΥΜΕΛΗ" που διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Κέντρο Πολιτισμού.
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ. Είσοδος ελεύθερη.

ΔΕΥΤΕΡΑ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

programma-dhmoy-thess-2016.jpg

Συμμετοχή αντιπροσωπευτικής ομάδας του συλλόγου στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης στο Μνημείο Εθνικής Αντίστασης στη Δημοτική Ενότητα Συκεών (Κανάρη και Ομήρου) στις 11:30 π.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

Συμμετοχή στην παρέλαση

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 12ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών της Παμποντιακής Ομοσποσδίας Ελλάδος που θα πραγματοποιηθεί στο κλειστό γυμναστήριο Φίλιππος Αμοιρίδης στην Ξάνθη. Είσοδος ελεύθερη.

XANTHI-8-10-2016.jpg

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

Θεατρική ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Αμφιθέατρο Φρίξου Παπαχρηστίδη, Ελευθερούπολη Καβάλας.
Την εκδήλωση διοργανώνει ο Πολιτιστικός - Αιμοδοτικός Σύλλογος Αμισιανών Καβάλας και τα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό. Ώρα έναρξης 7:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στις τριήμερες πολιτιστικές εκδηλώσεις "20ο ΜΟΘΟΠΩΡΙ ΑΡΩΘΥΜΙΑΣ 2016" του Συλλόγου Ποντίων Ελευθερίου Κορδελιού που θα πραγματοποιηθούν στο ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ στην πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου. Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Ποντιακή ηθογραφία "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο αμφιθέατρο "Αμαδρυάς" στο Φίλυρο.
Ώρα έναρξης 19:30. Είσοδος ελεύθερη.

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στις τριήμερες πολιτιστικές εκδηλώσεις "ΥΨΗΛΑΝΤΕΙΑ 2016" που διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Ηλιούπολης "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ" με το Δήμο Παύλου Μελά στην πλατεία Ελευθερίας Ηλιούπολη. Ώρα έναρξης 8:30 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στις εκδηλώσεις της Βαλκανικής Πλατείας με αφετηρία την πλατεία Ειρήνης στη Nεάπολη (Ρολόι).

Ώρα έναρξης 7:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016
Naousa20Aug2016.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο τριήμερο καλλιτεχνικό φεστιβάλ με τίτλο «Λύρες στις Πηγές» στο Άλσος του Αγίου Νικολάου, Νάουσας. Την εκδήλωση διοργανώνει η Εύξεινος Λέσχη Ποντίων Νάουσας υπό την αιγίδα της Δ.Ε.Υ.Α.Ν. και με την αρωγή του Δήμου Νάουσας. Τα έσοδα θα διατεθούν για τη δημιουργία του μουσείου της Εθνικής Βιβλιοθήκης Αργυρουπόλεως.

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016
Tsanavar-Katerini-13-Aug-2016.jpg

Ποντιακή ηθογραφία "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Θέατρο Πάρκου Δήμου Κατερίνης. Την εκδήλωση διοργανώνει η Ένωση Ποντίων Πιερίας.
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΗΣ 1 - 4 Ιουλίου 2016

Δείτε φωτογραφίες εδώ

ΠΕΜΠΤΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

20sAkritikosKyklos.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στον 20ο Ακριτικό Κύκλο που διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Σταυρούπολης "ΑΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ" μέσα στο πρώην στρατόπεδο "Παύλου Μελά".
Ώρα έναρξης 21:30.

ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 3ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ «JOINING PEOPLE CREATING CULTURE» που διοργανώνει ο Χορευτικός Σύλλογος "'Ηπειρος" Θεσσαλονίκης στον προαύλιο χώρο του 1ου Δημ. Σχολείου Τριανδρίας, έναντι του Αγίου Σπυρίδωνα.
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΕΙΑ 2016: ΚΥΡΙΑΚΗ 19 και ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ

afisa-xrysantopoyleia-2016.jpg

5ο Αντάμωμα Ποντιακών Συλλόγων και Μουσικοχορευτική Βραδιά
Παρουσίαση όλων των τμημάτων και Μουσικοχορευτική Βραδιά

ΣΑΒΒΑΤΟ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
afisa-edessa-2016.jpg
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο 5ο Αντάμωμα Ελληνικών Παραδόσεων "Ο χορός είναι ζωή" που θα πραγματοποιηθεί στο Γήπεδο Έδεσσας . Την εκδήλωση συνδιοργανώνουν ο Φιλοπρόοδος Σύλλογος "Μέγας Αλέξανδρος", ο Σύλλογος Ποντίων Έδεσσας "Ο Άγιος Θεόδωρος Γαβράς", ο Σύλλογος Κρητών Ν.Πέλλας "Ο Ψηλορείτης", ο Σύλλογος Φίλων Παραδοσιακής Μουσικής και Χορού και ο Σύλλογος Μικρασιατών Ν.Πέλλας "Η Μπίγα". Ώρα έναρξης 18:30.

ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΜΑΪΟΥ 2016
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 2ο Φεστιβάλ Τουρισμού 2016 που διοργανώνει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης στην Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης (πλησίον του Αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου).
Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΜΑΪΟΥ 2016
Συμμετοχή του συλλόγου στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής με αφορμή την Ημέρα Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών

  • 10:00 π.μ. Επιμνημόσυνη δέηση και ομιλίες στον Ιερό Ναό Αγίου Χαραλάμπους και Χριστοφόρου Συκεών
  • 11:00 π.μ. Τρισάγιο και κατάθεση στεφάνου στο Μνημείο Εθνικής Αντίστασης, Συκιές ( συμβολή οδών Ομήρου, Κανάρη και Μιαούλη)
  • 8:00 μ.μ. Εκδήλωση μνήμης με το χρονικό για τα τραγικά γεγονότα, θεατρική παράσταση, μοιρολόγια και απαγγελίες στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΜΑΪΟΥ 2016
(εξ αναβολής)
Ποντιακή ηθογραφία "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Μαυρονέρι Κιλκίς.

afias-tsanavar-Mayroneri-2016.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΜΑΪΟΥ 2016
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στην υποδοχή του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου, ο οποίος θα επισκεφτεί την Ιστορική Συλλογή της "Εθνικής Βιβλιοθήκης Αργυρουπόλεως του Πόντου" στη Βιβλιοθήκη της Ευξείνου Λέσχη Ποντίων Νάουσας, και στην παρέλαση που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια των επετειακών εκδηλώσεων Ολοκαυτώματος της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στην 4η Συνάντηση Παιδικών Χορευτικών Τμημάτων Ποντιακών Συλλόγων που διοργανώνει ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.
Ώρα έναρξης 10:30 π.μ.

afisa-pont-2016.jpg
ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Ημερήσια εαρινή εκδρομή του συλλόγου.
DimitrisKourtidis01.JPG
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσκεψη στον προϊστορικό λημναίο οικισμό του Δισπηλιού, στη Μονή Παναγίας Μαυριώτισσας και βαρκάδα στη λίμνη της Καστοριάς.
28,07,2013%20553.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 11ο Διεθνή Μαραθώνιο "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ"

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 24ο Φεστιβάλ Παιδικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει ο σύλλογος "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ" στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου μας.
Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.
24-festival-paidiko.jpg

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στην υποδοχή της Αλεξανδρείου Φλόγας του 11ου Διεθνή Μαραθωνίου "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" στη λεωφόρο Νίκης και στο μεγάλο χορευτικό αντάμωμα που θα διεξαχθεί στο Λευκό Πύργο με το πέρας της φλόγας.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
Συμμετοχή στην παρέλαση.

ΚΥΡΙΑΚΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
Ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών σε μια από τις δραστηριότητές του με μαθήματα σκίτσου, τα οποία ήδη άρχισαν στον σύλλογο μας, παρουσιάζει για μικρούς και μεγάλους τα βιβλία εκμάθησης σκίτσου του Σαντέτη δασκάλου Δημήτρη Νικολαΐδη στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου, στην οδό Ζαχ. Γουναρίδη 1, Συκιές. Έκπληξη το πρώτο και μοναδικό βιβλίο εκμάθησης στην ποντιακή διάλεκτο. Στην εκδήλωση συμμετέχει και το παιδικό χορευτικό τμήμα του συλλόγου.

Ώρα έναρξης 11:30 π.μ.
paroysiasi-biblioy-skitsoy-20-3-16.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Εθελοντική αιμοδοσία από τα μέλη του συλλόγου 11:00 π.μ. στο Δημαρχείο Νεάπολης Συκεών

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 21ο Παιδικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών που διοργανώνει ο Σύλλογος Πτυχιούχων Σχολών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στον παραδοσιακό χορό στην αίθουσα εκδηλώσεων των ΕΠΑ.Λ. Ευόσμου.
Ώρα έναρξης 5:15 μ.μ

ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην Αποκριάτικη Γιορτή του 5ου Δημοτικού Σχολείου Συκεών στην αίθουσα του συλλόγου. Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Μάθημα σκίτσου με τον σκιτσογράφο Δημήτρη Νικολαΐδη στην αίθουσα του συλλόγου από τις 5:00 μ.μ. εώς τις 8:00 μ.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην πανηγυρική εκδήλωση"Μνήμη της δικής μας Ανατολής" προς τιμή του Αγ. Βλασίου Καππαδόκη (Αρχιεπισκόπου Βισυνίας) που διοργανώνει ο Πολιτιστικός Σύλλογος "Μιστί' Νέου Αγιονερίου. Ώρα έναρξης 7:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016

Ετήσιος χορός του συλλόγου στην αίθουσα δεξιώσεων "TRIUMPH".
Ώρα έναρξης 8:30 μ.μ.

afisa2.jpg

ΠΕΜΠΤΗ 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2016

Κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.
Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.