2018

ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Γενική Συνέλευση για τον απολογισμό των πεπραγμένων και την εκλογή νέου Δ.Σ. Ώρα έναρξης 18:30

ΠΕΜΠΤΗ 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
1η Πρόσκληση για Γενική Συνέλευση για τον απολογισμό των πεπραγμένων και την εκλογή νέου Δ.Σ. Ώρα έναρξης 18:30

ΤΡΙΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

kyriakidi.jpg

Παρουσίαση του βιβλίου "Απ΄την Ανατολή στη Δύση" του Κωνσταντίνου Κυριακίδη

dendroneapolis.jpg

ΤΡΙΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού τμήματος του συλλόγου με κάλαντα στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δένδρου στο πάρκο Ελπίδος στις Συκιές στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου Νεάπολης Συκεών. Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 3ο Παιδικό Φεστιβάλ Παραδοσιακού Χορού που διοργανώνει ο Μουσικοχορευτικός Λαογραφικός Σύλλογος Ασβεστοχωρίου στην Αίθουσα Πολιτισμού Δημοτικού Διαμερίσματος Ασβεστοχωρίου. Ώρα έναρξης 18:00.

prosklhsh3-11-2018.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο 14ο Πανελλαδικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών "ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΙΑΣΟΝΙΔΗΣ" της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος που θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα, στο Κλειστό Γυμναστήριο Νεάπολης (ΕΑΚΛ). Ώρα έναρξης 19:00

ΤΡΙΤΗ 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή αντιπροσωπευτικής ομάδας του συλλόγου στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης στο Μνημείο Εθνικής Αντίστασης στη Δημοτική Ενότητα Συκεών (Κανάρη και Ομήρου) στις 11:30 π.μ.

11PagritiaEkthesi2018.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην 9η Παγκρήτια Έκθεση, που θα πραγματοποιηθεί στους χώρους της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης στο περίπτερο 12 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) και με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης, στις 20:00. Είσοδος ελεύθερη. Δωρεάν πάρκινγκ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή στην παρέλαση

ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή της χορωδίας στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρο Μπίλλη), πλατεία Ιπποδρομίου, όπου θα παρουσιαστούν τα "Τραγούδια της Θεσσαλονίκης από την άλωση ως την απελευθέρωση". Υπεύθυνος για την συγκέντρωση όλων αυτών των τραγουδιών, τα οποία θα προλογίσει, είναι ο κ. Σάββας Μαυρίδης, κοινωνιολόγος, κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος Κοινωνιολογίας. Ώρα έναρξης 18:30.

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 7ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που διοργανώνεται από τον Μ.Ε.Α.Σ Τρίτων σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης,τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της AIMS, καθώς επίσης τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων. Ώρα έναρξης 18:45.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018

xoroesperida10-2018.jpg

ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018

mathimatapd.jpg

Διδασκαλία της ποντιακής διαλέκτου στο δήμο Νεάπολης-Συκεών

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ): Μαθήματα ποντιακής διαλέκτου, ώστε αυτή να γίνει κτήμα και των νέων γενεών με στόχο τη διάσωσή της, ξεκινούν στο δήμο Νεάπολης-Συκεών, και τα οποία θα πραγματοποιηθούν υπό την ευθύνη του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών.
Τα μαθήματα της ποντιακής διαλέκτου, που θα διδάσκονται από τη διαπιστευμένη και πιστοποιημένη καθηγήτρια Ανατολή Καρυπίδου, ξεκινούν τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018 και θα διαρκέσουν εννέα μήνες. Θα παραδίδονται, δε, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Συκεών «Αντώνης Σαμαράκης» (Οδ. Φωκά 46, Συκιές), κάθε Δευτέρα, από τις 7.30 μ.μ. έως 9.30 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Ποντιακή ηθογραφία "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στον αύλειο χώρο του 2ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου.
Η παράσταση διοργανώνεται από την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς του Δήμου Ωραιοκάστρου στα πλαίσια των εκδηλώσεων "Πολιτιστικός Σεπτέμβρης 2018".
Ώρα έναρξης 8:30 μ.μ.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Tsanavar_info

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018

Kordelio-09-2018.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο "22ο ΜΟΘΟΠΩΡΙ ΑΡΟΘΥΜΙΑΣ 2018" που διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Ελευθερίου-Κορδελιού στο ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ στην πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου.
Ώρα έναρξης 20:00.

ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών στη βραδιά Ποντιακής Γευσιγνωσίας που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών στα πλαίσια των εκδηλώσεων της Βαλκανικής Πλατείας στον Εκθεσιακό Χώρο, περιοχή Στρεμπενιώτη.
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018

valkaniki-plateia-2018.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στις εκδηλώσεις της Βαλκανικής Πλατείας 2018 με αφετηρία την πλατεία Ειρήνης στη Νεάπολη (Ρολόι).
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

ΔΕΙΤΕ το πρόγραμμα της Βαλκανικής Πλατείας 2018 εδώ και το επίσημο φυλλάδιο του Δήμου εδώ

ΔΕΥΤΈΡΑ 13 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2018
Συμμετοχή του συλλόγου στην φιλανθρωπική βραδιά ΠΟΝΤΟΣ & ΚΡΗΤΗ με Βασίλη Σκουλά και Μελίνα Ασλανίδου.
Την εκδήλωση διοργανώνει ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μουρνέ Ρεθύμνου στον προαύλιο χώρο τους.

skoulas2018.jpg

Τα έσοδα θα διατεθούν για την Κλινική Αιματολογίας-Ογκολογίας Παίδων Πανεπιστημίου Κρήτης ΠΑΓΝΗ.
Τη βραδιά θα πλαισιώσουν τα χορευτικά τα "ΠΥΡΡΙΧΙΑ ΔΡΩΜΕΝΑ" και ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών.

aslanidou2018.jpg

ΣΑΒΒΑΤΟ 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2018
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στα "Γυναικοκάστρεια 2018" που διοργανώνει ο Φυσιολατρικός Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Σύλλογος Παλαιού Γυναικόκαστρου στα Πλατάνια στο Παλαιό Γυναικόκαστρο Κιλκίς

gynaikokastro2018.jpg

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στις εορταστικές εκδηλώσεις του Ι.Ν. Αγίας Ειρήνης Χρυσαβαλάντου στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

ΠΕΜΠΤΗ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στις εορταστικές εκδηλώσεις του Ι. Ν. Αγ. Παντελήμονος στην Βαμβακιά Θεσσαλονίκης.

makedonia-map.jpg
chrisantopoyliea2018.jpg

ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΜΑΪΟΥ 2018
Εκδήλωση τιμής και μνήμης με αφορμή την Ημέρα Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών σε συνεργασία με τον Ποντιακό Πολιτιστικό Σύλλογο Καλλιθέας Συκεών, την Ποντιακή Εστία Νεάπολης, το Σύλλογο Ποντίων Νεάπολης και το Σύλλογο Ποντίων "ΠΑΡΧΑΡ".
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών (Κομνηνών και Μεγάρων).
Ώρα έναρξης 19:45

ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΜΑΪΟΥ 2018

genoktonia19-5-2018.jpg

Παρουσία στις εκδηλώσεις Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στην πλατεία Αγ. Σοφίας Θεσσαλονίκης.
Ώρα έναρξης 18:30

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

6.30μ.μ. Επιμνημόσυνη δέηση και κατάθεση στεφάνων.

7.00μ.μ. Κεντρική Ομιλία από τον συγγραφέα και ακτιβιστή για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου με καταγωγή από την Λιβερά της Ματσούκας, πολιτικό εξόριστο σήμερα στην Ελβετία Ταmer Cilingir

..Πρόκειται για το συγγραφέα, που βίωσε το απάνθρωπο πρόσωπο του τουρκικού κράτους, φυλακίστηκε για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, έκανε απεργία πείνας 91 ημέρες για τις άθλιες συνθήκες κράτησης, παρέμεινε έγκλειστος 10 χρόνια και μετά την προσωρινή αποφυλάκισή του φυγαδεύτηκε στο εξωτερικό! Πριν από μερικούς μήνες κυκλοφόρησε βιβλίο για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου και παράλληλα διαχειρίζεται ιστοσελίδα με την οποία προσπαθεί να ενημερώσει τους κατοίκους της Μαύρης Θάλασσας για αυτό το τεράστιο ζήτημα, για την αναγνώριση του οποίου παλεύει με όλες του τις δυνάμεις.

tamer-cilingir.jpg

(Απόσματα από τον ιστότοπο του Θεοφάνη Μαλκίδη. Διαβάστε περισσότερα εδώ..)

8.30μ.μ. Επίσημη Τελετή Υποστολής Σημαίας από Άγημα Ποντίων και το Γ΄ Σώμα Στρατού στο Λευκό Πύργο.

8.45μ.μ Έναρξη πορείας από Πλατεία Αγίας Σοφίας προς Τουρκικό Προξενείο και επίδοση ψηφίσματος.

Συμμετέχουν:

Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος,

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων,

Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων των Ελληνοποντίων Παλλινοστούντων από την πρώην Ε.Σ.Σ.Δ

ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΜΑΪΟΥ 2018

paidiko-spos-19-5-2018.jpg

Η παιδική χορωδία του ΣΠΟΣ Θεσσαλονίκης έκανε την τελική της πρόβα για την εκδήλωση της Γενοκτονίας στην κεντρική αίθουσα του Συλλόγου στις 11:00 πμ.
Στις 12:00 έγινε ευχέλαιο με την παρουσία του πατέρα Βασιλείου καθώς και των γονέων και κηδεμόνων.

ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΜΑΪΟΥ 2018

kampana13-5-2018.jpg

Η χορωδία του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών θα παρουσιάσει το έργο του Φίλωνος Κτενίδη "Η καμπάνα του Πόντου" στην Αίθουσα του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Δρακοντίου Λαγκαδά.
Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ 9 ΜΑΪΟΥ 2018

kambana-9-5-2018.jpg

Ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης κ.Λάζαρος Κυρίζογλου, η Ένωση Ποντίων Μενεμένης "Εύξεινος Πόντος", η Ένωση Ποντίων Αμπελοκήπων, ο Πολιτιστικός Αθλητικός Σύλλογος Αμπελοκήπων "Κωνσταντίνος Παλαιολόγος" και ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος "Αναγέννηση Αγίου Νεκταρίου Δενδοποτάμου", υπό την αιγίδα της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος σας προσκαλούν στην κοινή εκδήλωση στα πλαίσια της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Θα παρουσιάσουν την "ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ" του Φίλωνος Κτενίδη σε συνεργασία με την χορωδία του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών στην αίθουσα "Σοφία Βέμπο" του Πολιτιστικού κέντρου "ΚΑΡΑΠΑΝΤΣΕΙΟ"του δήμου Αμπελοκήπων Μενεμένης (Μ.Αλεξάνδρου 24, Αμπελόκηποι). Ώρα έναρξης 21:00.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΔΕΥΤΕΡΑ 7 ΜΑΪΟΥ 2018

kolxis.jpg

Ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών σε συνεργασία με το Δήμο Νεάπολης Συκεών παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση "ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΖΗΣΑΝΤΑ" από τη Θεατρική Ομάδα ΚΟΛΧΙΣ, τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018 και ώρα 7:30μμ στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΜΑΪΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο «14ο Φεστιβάλ Παραδοσιακού Χορού Παιδικών και Εφηβικών Συγκροτημάτων» που διοργανώνει ο Πολιτιστικός Μορφωτικός Λαογραφικός Σύλλογος Νέας Καλλικράτειας στο Κλειστό Γυμναστήριο Αγίου Παύλου Δήμου Νέας Προποντίδας. Ώρα έναρξης 5:00 μ.μ.

ΠΕΜΠΤΗ 3 ΜΑΪΟΥ 2018

Anasmata-05-2018b.jpg

Ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών σας προσκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου του Ιωάννη Αμαραντίδη "Θανατικά Ανάσματα σα σχιόνια τ΄Ερζερουμή".
Προλογίζει ο κ.Θεοδόσης Κυριακίδης, θεολόγος-ιστορικός καθηγητής Έδρας Ποντιακών Σπουδών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου στις 8:45 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018

Roupel.jpg

Ημερήσια εκδρομή του συλλόγου στο Οχυρό Ρούπελ και γλέντι στις Σέρρες.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018

Xoroesperida-27-4-2018.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
Κατάθεση στεφάνου στις εκδηλώσεις μνήμης για την Επέτειο της Έναρξης του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα της Εθνικής Οργάνωσης Κυπρίων Αγωνιστών (ΕΟΚΑ) υπέρ Ηρώων Κυπρίων στο Μνημείο Εθνικής Αντίστασης στη Δ.Ε. Συκεών (συμβολή οδών Ομήρου, Κανάρη και Μιαούλη)

ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στη λιτανεία και περιφορά της Εικόνας του Αγίου Γεωργίου Νεάπολης με τη συνοδεία αθλητικών, πολιτιστικών, εκπαιδευτικών και άλλων φορέων, υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής του Δημοτικού Ωδείου Νεάπολης-Συκεών στις 6:00 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018

agiorgitika-21-22-23-04-201.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο τριήμερο εορταστικών εκδηλώσεων ΑΓΙΩΡΓΙΤΙΚΑ 2018 που διοργανώνει ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, η Κοινοφελής Επιχείρηση Υπηρεσιών και ο Μητροπολιτικός Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου Νεαπόλεως της Ι.Μ. Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως με αφορμή τη γιορτή του πολιούχου της Νεάπολης, Αγίου Γεωργίου.
'Ωρα έναρξης 19:30 στην Κεντρική σκηνή Ίμβρου και Παν. Τσαλδάρη

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 - ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο Διεθνές Φεστιβάλ στο Βελιγράδι.

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 13ο Διεθνή Μαραθώνιο "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ"

spsks01042018.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στην 6η Συνάντηση Παιδικών Χορευτικών Τμημάτων Ποντιακών Συλλόγων Ν.Θεσσαλονίκης που διοργανώνει ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.
Ώρα έναρξης 4:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

pazari01042018.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στις "Ανοιξιάτικες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις - Πασχαλιάτικο Παζάρι 2018" που διοργανώνει το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Θεσσαλονίκης "Άγιος Δημήτριος"

Συμμετοχή μελών του συλλόγου στην υποδοχή της Αλεξανδρείου Φλόγας του 13ου Διεθνή Μαραθωνίου "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" στη λεωφόρο Νίκης και στο μεγάλο χορευτικό αντάμωμα που θα διεξαχθεί στο Λευκό Πύργο με το πέρας της φλόγας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

peyka032018.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην μουσικοχορευτική παράσταση
"Πολύ γλυκιά είναι η ζωή όταν χαρά σκορπίζει"
στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ.
Την εκδήλωση διοργανώνει η Χορευτική Ακαδημία Πεύκων για το Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο.
Ώρα έναρξης 18:30

ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 26ο Φεστιβάλ Παιδικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει ο δήμος Νεάπολης Συκεών και η Κοινωφελής Επιχείρηση Υπηρεσιών, σε συνεργασία με το Εργαστήρι Παραδοσιακού Χορού Δασκάλων και Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης, στην αίθουσα του 1ου-5ου Δημοτικού Σχολείου Συκεών. Ώρα έναρξης 10:30 π.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 23ο Παιδικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών που διοργανώνει ο Σύλλογος Πτυχιούχων Σχολών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στον παραδοσιακό χορό στην αίθουσα εκδηλώσεων των ΕΠΑΛ Ευόσμου (τέρμα Σμύρνης). Ώρα έναρξης 17:15.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

apokries_2018n.jpg

Συμμετοχή του συλλόγου στο Αποκριάτικο ξεφάντωμα με παραδοσιακή μουσική, χορό και κρασί που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών!

xoros2018.jpg
pita2018.jpg