2018

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 - ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο Διεθνές Φεστιβάλ στο Βελιγράδι.

ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 13ο Διεθνή Μαραθώνιο "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ"

spsks01042018.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στην 6η Συνάντηση Παιδικών Χορευτικών Τμημάτων Ποντιακών Συλλόγων Ν.Θεσσαλονίκης που διοργανώνει ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.
Ώρα έναρξης 4:30 μ.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

pazari01042018.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στις "Ανοιξιάτικες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις - Πασχαλιάτικο Παζάρι 2018" που διοργανώνει το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Θεσσαλονίκης "Άγιος Δημήτριος"

Συμμετοχή μελών του συλλόγου στην υποδοχή της Αλεξανδρείου Φλόγας του 13ου Διεθνή Μαραθωνίου "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" στη λεωφόρο Νίκης και στο μεγάλο χορευτικό αντάμωμα που θα διεξαχθεί στο Λευκό Πύργο με το πέρας της φλόγας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018

peyka032018.jpg

Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην μουσικοχορευτική παράσταση
"Πολύ γλυκιά είναι η ζωή όταν χαρά σκορπίζει"
στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ.
Την εκδήλωση διοργανώνει η Χορευτική Ακαδημία Πεύκων για το Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο.
Ώρα έναρξης 18:30

ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 26ο Φεστιβάλ Παιδικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει ο δήμος Νεάπολης Συκεών και η Κοινωφελής Επιχείρηση Υπηρεσιών, σε συνεργασία με το Εργαστήρι Παραδοσιακού Χορού Δασκάλων και Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης, στην αίθουσα του 1ου-5ου Δημοτικού Σχολείου Συκεών. Ώρα έναρξης 10:30 π.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 23ο Παιδικό Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών που διοργανώνει ο Σύλλογος Πτυχιούχων Σχολών Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στον παραδοσιακό χορό στην αίθουσα εκδηλώσεων των ΕΠΑΛ Ευόσμου (τέρμα Σμύρνης). Ώρα έναρξης 17:15.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

apokries_2018n.jpg

Συμμετοχή του συλλόγου στο Αποκριάτικο ξεφάντωμα με παραδοσιακή μουσική, χορό και κρασί που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών!

xoros2018.jpg
pita2018.jpg