Δραστηριότητες - Εκδηλώσεις

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ-2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος στο Φεστιβάλ Χορού και Παραδοσιακής Μουσικής που διοργανώνει ο Σύλλογος Γυναικών Σκιάθου στο "Θερινό Θέατρο Μπούρτζι" στη Σκιάθο.

ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΕΙΑ 2017

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 και ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ

xrys-2017.jpg

ΚΥΡΙΑΚΗ-ΔΕΥΤΕΡΑ 18-19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο τριήμερο φεστιβάλ εκδηλώσεων που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών

ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στο 2ο Παιδικό - Εφηβικό Φεστιβάλ Ποντιακών Χορών που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Ποντιακών Σωματείων Θεσσαλονίκης στο κλειστό Γυμναστήριο Καλαμαριάς. Ώρα έναρξης 17:00.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017
Θεατρική παράσταση "Τσαναβάρ σα λάχανα" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στον αύλειο χώρο του Ι.Ν.Αναστάσεως του Κυρίου (πρώην στρατόπεδο Μ.Αλεξάνδρου).
Είσοδος ελεύθερη.
Προαιρετικά συλλέγονται τρόφιμα για το συσσίτιο του Ι.Ν. Αγίου Παντελεήμονα.
Ώρα έναρξης 8:15 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 22 ΜΑΪΟΥ 2017
Παρουσίαση του έργου του Φίλωνα Κτενίδη "Η καμπάνα του Πόντου" με μοιρολόγια, απαγγελίες, δρώμενα από τη χορωδία του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας Συκεών και την σύμπραξη των: Σύλλογος Ποντίων Νεάπολης, Σύλλογος Ποντίων Πεύκων "Παρχάρ", Ποντιακή Εστία Νεάπολης, Ποντιακός Σύλλογος Αγίου Παύλου-Ευαγγελίστριας "Εύξεινος Πόντος" στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών.
Την ορχήστρα διευθύνει ο Γιώργος Μπίλης.
Ώρα έναρξης 8:00 μ.μ.

Συμμετοχή του συλλόγου στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής με αφορμή την Ημέρα Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών:
ΚΥΡΙΑΚΗ 21 ΜΑΪΟΥ 2017
10:00 π.μ. Επιμνημόσυνη δέηση και ομιλίες στον Ιερό Ναό Αγίου Χαραλάμπους και Χριστοφόρου Συκεών

ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΜΑΪΟΥ 2017
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην εκδήλωση του Σχολείου Ελληνικής Γλώσσας για Μετανάστες του Δήμου Νεάπολης Συκεών που θα πραγματοποιηθεί στην Πολιτιστική Γειτονιά με θέμα "Πατρίδες" στο πάρκο Ελπίδος (έναντι γηπέδου ΒΑΟ)

11:00 π.μ. Τρισάγιο και κατάθεση στεφάνου στο Μνημείο Εθνικής Αντίστασης, Συκιές ( συμβολή οδών Ομήρου, Κανάρη και Μιαούλη)
ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στην 1220η Πανηγυρική εορτή του Αγίου Γεωργίου από την ίδρυση της Ιεράς Μονής του Αγίου Γεωργίου Περιστερεώτα στο όρος Πυργί της Γαλίαινας του Πόντου και την 52η από την ανιστόρηση στο Ροδοχώρι Νάουσας στους πρόποδες του Βερμίου.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή του χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο τριήμερο εορταστικών εκδηλώσεων «ΑΓΙΩΡΓΙΤΙΚΑ 2017», που διοργανώνει ο δήμος Νεάπολης-Συκεών, η Κοινωφελής Επιχείρηση Υπηρεσιών και ο Μητροπολιτικός Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου Νεαπόλεως της Ι.Μ. Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως με αφορμή τη γιορτή του πολιούχου της Νεάπολης, Αγίου Γεωργίου.

04-2017_n.jpg

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στη λιτανεία και περιφορά της Εικόνας του Αγίου Γεωργίου στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Νεάπολης με τη συνοδεία αθλητικών, πολιτιστικών, εκπαιδευτικών και άλλων φορεών, υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής του Δημοτικού Ωδείου Νεάπολης - Συκεών στις 6:00 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

7-4-2017.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος στην 5η Συνάντηση Παιδικών Χορευτικών Τμημάτων Ποντιακών Συλλόγων που διοργανώνει ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών στην κεντρική αίθουσα του συλλόγου.
Ώρα έναρξης 6:00 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

veroia_3-4-2017.jpg

Συμμετοχή της χορωδίας στη συναυλία χορωδιών ¨Ωδή στη μνήμη" που διοργανώνει η Εύξεινος Λέσχη Ποντίων Νάουσας. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Χώρο Τεχνών Δήμου Βέροιας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 12ο Διεθνή Μαραθώνιο "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ"

ΣΑΒΒΑΤΟ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στην υποδοχή της Αλεξανδρείου Φλόγας του 12ου Διεθνή Μαραθωνίου "ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ" στη λεωφόρο Νίκης και στο μεγάλο χορευτικό αντάμωμα που θα διεξαχθεί στο Λευκό Πύργο με το πέρας της φλόγας.

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017
Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 5ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Παιδικών-Εφηβικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει η Ακαδημία Έρευνας Παραδοσιακών Χορών Ελασσόνας με την συμμετοχή συλλόγων από όλα τα μέρη της Ελλάδας στην κεντρική πλατεία της Ελασσόνας.

ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017
Ποντιακή επιθεώρηση "Μασχαρευτά και Τσακευτά" σε κείμενα και σκηνοθεσία Έρρικας Νικολαΐδου στο Πνευματικό Κέντρο Ριζού.
Την εκδήλωση διοργανώνει ο Σύλλογος Ποντίων Ριζού Σκύδρας.
Ώρα έναρξης 7:00 μ.μ.

xoros2017.jpg
paidiko-ergastiri2017.jpg

Συμμετοχή του παιδικού χορευτικού τμήματος του συλλόγου στο 25ο Φεστιβάλ Παιδικών Χορευτικών Συγκροτημάτων που διοργανώνει το Εργαστήρι Παραδοσιακού Χορού Δασκάλων και Νηπιαγωγών Θεσσαλονίκης.
Το Σάββατο 4 Μαρτίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 1 & 5 Δημοτικού σχολείου Συκεών.
Ώρα έναρξης 18:30

Prosklisi-tsiknopempti17.jpg
pita2017.jpg