Δέσποινα Ταϊγανίδου
dt.JPG
Η Δέσποινα Ταϊγανίδου γεννήθηκε στο Κιλκίς από γονείς Ποντίους (πατέρα από το Καρς και μητέρα από την Τραπεζούντα).

Το 1985 παντρεύεται τον Ιωάννη Ταϊγανίδη και αποκρούν δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο και την Έλενα τα οποία μεγάλωσαν και γαλούχησαν με τους ήχους της Ποντιακής λύρας και με τους Ποντιακούς χορούς.

Το 1994 γίνεται μέλος του συλλόγου μας ο σύζυγός της Γιάννης και αργότερα μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής και της χορωδίας ενώ η κόρη της Έλενα ξεκινά σε ηλικία 5 ετών να χορεύει στο παιδικό τμήμα του συλλόγου και αργότερα και στο κανονικό τμήμα μέχρι και το 2006.

Το 1996 γίνεται μέλος η Δέσποινα και εκλέγεται στο Δ.Σ. του συλλόγου ως Β' Αντιπρόεδρος και Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων ως το 2000.

Από τον Νοέμβριο του 2000 έως και το 2011 εκλέγεται στο Δ.Σ. του συλλόγου ως Γενική Γραμματέας, με μεγάλη δραστηριότητα σε όλα αυτά τα χρόνια, άοκνη και ακούραστη με μεγάλη υπομονή και αγάπη για το Ποντιακό Στοιχείο.

Συμμετέχει στο χορευτικό τμήμα, στη χορωδία και στο θεατρικό τμήμα του συλλόγου.

Έχει συνοδεύσει τις αποστολές του συλλόγου στην Ελλάδα, στη Βουλγαρία, στην Τουρκία και στη Γερμανία σε αντίστοιχα φεστιβάλ, εκδηλώσεις και θεατρικές παραστάσεις.

Επισκέφτηκε τον Πόντο το 2005 με το χορευτικό τμήμα και συγκεκριμένα την Σαμψούντα, την Ορτού, την Κερασούντα, την Ματσούκα, τη Φάτσα και την Παναγία Σουμελά.

Με την θεατρική ομάδα του συλλόγου από το 2004 μέχρι και σήμερα (2011) παίζει στα δύο έργα της Έρρικας Νικολαΐδου

tsanavar_oreskia.jpg

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • Είναι μέλος της πολυφωνικής χορωδίας Συκεών
  • Ήταν στρατιωτικός της Πολεμικής Αεροπορίας
  • Επαγγέλεται λογίστρια
  • Στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται με σεμινάρια ευρείας θεματολογίας, με το διάβασμα, το γράψιμο, τη μαγειρική, τη ζαχαροπλαστική, την τεχνολογία και τα ταξίδια.

ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΩ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ!