Ενδιαφέροντα Άρθρα

(αναδημοσίευση από το tvxs.gr)
Το τέρας μέσα μας: Το πείραμα του Μίλγκραμ

bride-frankestein.jpeg

Το πείραμα του Μίλγκραμ είναι ένα από τα πιο γνωστά αντιδεοντολογικά πειράματα της ψυχολογίας, ουσιαστικά μια «φάρσα» που ξεγύμνωσε την ανθρώπινη ψυχή. Το 1961, ο είκοσι εφτάχρονος Στάνλει Μίλγκραμ, επίκουρος καθηγητής ψυχολογίας στο Γέιλ, αποφάσισε να μελετήσει την υπακοή στην εξουσία. Είχαν περάσει λίγα μόνο χρόνια από τα φρικτά εγκλήματα των Ναζί και γινόταν μια προσπάθεια κατανόησης της συμπεριφοράς των απλών στρατιωτών και αξιωματικών των SS, οι οποίοι είχαν εξολοθρεύσει εκατομμύρια αμάχων.

Η συνέχεια εδώ

Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ

lazarides-blackberry.jpeg
Τον χαρακτήρισαν «Ελληνοκαναδό Μπιλ Γκέιτς». Ο πόντιος πατέρας του BlackBerry Mike Lazaridis ποντάρει τώρα στην κβαντική υπολογιστική και περιμένει τα πρώτα προϊόντα μέσα στην πενταετία!

Κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό για τη Φυσική συνέβη τον μήνα που πέρασε, κάτι που σίγουρα διέλαθε την προσοχή των τραπεζιτών που κυβερνούν τις τύχες μας: στις 3 Μαρτίου 2013 μια ομάδα ερευνητών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών του Καναδά - οι J. Z. Salvail, M. Agnew, A. S. Johnson, E. Bolduc και J. Leach, υπό τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Rochester, Robert W. Boyd - ανακοίνωσαν μέσω του περιοδικού «Nature Photonics» ότι… ντρίμπλαραν την Αρχή της Αβεβαιότητας και μπόρεσαν να μετρήσουν άμεσα την κατάσταση ενός κβαντικού συστήματος.

Περισσότερα (και εκπληκτικότερα) εδώ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ DIE WELT
grmn.jpg

Θυμήθηκαν ότι μας χρωστούν οι Γερμανοί!

Η Welt παραδέχεται ότι μόνο το αναγκαστικό δάνειο
της Τράπεζας της Ελλάδας στους ναζί με χαμηλούς τόκους
σήμερα αντιστοιχεί σε 95 δισ. δολάρια.

Περισσότερα εδώ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
"Δεν μπορούν να μας βρίζουν στις σειρές τους"
TOYRKIKASIRIAL.jpg

Η είδηση μπορεί να πέρασε στα ψιλά αλλά είναι σημαντική κι εντυπωσιακή. Οι Έλληνες της Τουρκίας, η πολύπαθη αυτή μειονότητα διαμαρτύρονται έντονα διότι τα τουρκικά σίριαλ θίγουν συστηματικά τους Έλληνες.

Η διαμαρτυρία έγινε από τον Πρόεδρο Λάκη Βίγκα και την γεν. γραμματέα Κατερίνα Πρόκου των ελληνικών μειονοτικών ευαγών ιδρυμάτων, ενώπιον του τουρκικού Ανώτατου Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου (RTÜK) με αφορμή τον τρόπο με τον οποίο προβάλλεται η ελληνική μειονότητα της Τουρκίας.

Όπως επισημαίνεται στη διαμαρτυρία, όλοι οι κακοί χαρακτήρες των σίριαλ, όπως προδότες και πόρνες, εμφανίζονται ως Έλληνες. «Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να προσβάλει κατ’αυτό τον τρόπο την ελληνική μειονότητα τα μέλη της οποίας ζουν στην Τουρκία ως νομοταγείς πολίτες» δήλωσε ο κ. Βίγκας, κάνοντας έκκληση για μεγαλύτερη ευαισθησία έναντι των μειονοτήτων που εκφράζουν την δυσφορία τους.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι ελληνικής καταγωγής πολίτες της γειτονικής χώρας θεωρούν – και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου- ότι επαναλαμβάνεται μια ατμόσφαιρα παρόμοια με εκείνη της δεκαετίας του 1950 και του 1960, η οποίο δημιουργήθηκε από τα τουρκικά μέσα μαζικής ενημέρωσης για να δυσφημούν την ελληνική κοινότητα για πολιτικούς λόγους. Η εκπομπή ”Ustura Κemal” αναφέρεται ως το πιο πρόσφατο παράδειγμα της τάσης αυτής. Σύμφωνα με την καταγγελία, “Ορισμένοι χαρακτήρες που εμφανίζονται στην παράσταση να οδηγήσει σε δυσφορία στα μέλη της ελληνικής κοινότητας που ζουν στην Τουρκία ως πολίτες αυτής της χώρας. Όλα τα αρνητικά χαρακτήρες όπως πόρνες, προδότες και συνεργάτες παρουσιάζεται ως Έλληνες“, αναφέρει ο κ. Βίγκας

Η καταγγελία ανέφερε ακόμη ότι κοινωνιολόγοι και ανθρωπολόγοι έχουν συμφωνήσει ότι σε όλη την ιστορία ελαττώματα, όπως η πορνεία, η κλοπή και ανθρωποκτονία θα μπορούσαν να υπάρχουν σε κάθε κοινωνία γιατί οι άνθρωποι είναι επιρρεπείς σε λάθη και κάλεσε τους πολίτες να μην αποδίδουν αυτές σε οποιαδήποτε εθνότητα ή την κοινωνία. Και επισημαίνει ακόμα ότι δεκάδες χιλιάδες Έλληνες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την Τουρκία στο παρελθόν λόγω αρνητικών χαρακτηριστικών σε εφημερίδες και την κινηματογραφική βιομηχανία (Yeşilçam).Το ίδιο γίνεται και τώρα σε ορισμένες δημοφιλείς σειρές.

Προφανώς εμείς εδώ στην Ελλάδα που αγοράζουν τουρκικά σίριαλ από το πανέρι, δεν έχουμε δει προσβλητικούς ρόλους σε βάρος των Ελλήνων. Μέχρι τώρα βλέπουμε έρωτες, μίση, πάθη και διάφορες χαριτωμενιές για το πώς ζουν οι Τούρκοι. Φυσικά πρόκειται για σίριαλ πασπαλισμένα με πολύ παραμύθι, πολύ ψέμα και χρυσόσκονη προκειμένου να εξωραϊστεί η εικόνα της τουρκικής κοινωνίας και του κράτους.

Περισσότερα εδώ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!

ΦΕΚ 867 : H Τουρκική Γλώσσα, είναι υποχρεωτική για τους Έλληνες !!

fek-tourkih-glossa.jpg

Σας φαίνεται ασήμαντο το ότι σε 15-20 χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική;

Στην Δικονομία μας η σιωπή θεωρείται συναίνεση… Νομίζετε ότι με την σιωπή μας, δικαιούμεθα να δώσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας τέτοιο μέλλον; Κάθε λαός έχει τους αρχηγούς που του αξίζουν.

Αν πείτε κι εσείς (όπως κι εγώ) Μπα, αποκλείεται… υπερβολές… Ένα απλό τηλεφώνημα στο Εθνικό τυπογραφείο, το επίσημο όργανο του κράτους, θα σας πείσει !

ΦΕΚ Τουρκική Γλώσσα

Όταν το διάβασα κάπου είπα: υπερβολές. Αποκλείεται προφανώς αναφέρεται μόνον στην Θράκη, και θα πρέπει να διορθώσουν τα σχόλιά τους…

Και για να είμαι 100% σίγουρος, κατέβασα το πρωτότυπο από το Εθνικό Τυπογραφείο.

Διαβάστε την συνέχεια εδώ
Κατεβάστε το ΦΕΚ 867 εδώ

  • Οι Έλληνες του Πόντου, το αντάρτικο και η γενοκτονία μέσα από τα γραφόμενα του τούρκου ακαδημαϊκού Ali Sait Çetinoğlu

Περισσότερα εδώ