Γιάννης Τριανταφυλλίδης

Ο Γιάννης Τριανταφυλλίδης γεννήθηκε στο Σοχούμι της Απχαζίας τον Δεκέμβριο του 1979 από πόντιους γονείς που κατάγονται από την Τραπεζούντα.

Το Μάρτιο του 1992 ολόκληρη η οικογένεια ήρθε στην Ελλάδα και εγκαταστάθηκε στην Κατερίνη της Πιερίας.

Γράφεται στην "Παναγία Σουμελά" Κατερίνης ως χορευτής και ο Νίκος Συμεωνίδης, μέλος του Δ.Σ. του συλλόγου, βλέποντας την αγάπη του για την μουσική, του χαρίζει μία λύρα την οποία ο Γιάννης τιμά από την πρώτη στιγμή που την άγγιξε.

Πράος ως χαρακτήρας και με εξαιρετικό ήθος, γίνεται σιγά-σιγά δεξιοτέχνης του οργάνου αυτού και αναγνωρίζεται καθώς περνούν τα χρόνια, από μεγάλους καλλιτέχνες.

Από τα μέσα του 1994 μετακομίζει στον Πεντάλοφο Θεσσαλονίκης και από το 1995 έως το 1997 γίνεται λυράρης στον "Θερμαϊκό" για να συνεχίσει στον "Φάρο Ποντίων" 1988-1999 ενώ από το 1999 και εξής βρίσκεται στον σύλλογο "Καλλιθέας-Συκεών".
Αναλυτικά:

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
"Παναγία Σουμελά" Κατερίνης 1992-1994 Χορευτής
"Εύξεινος Λέσχη" 1994-1995 Λυράρης
"Θερμαϊκός" 1995-1997 »
"Φάρος Ποντίων" 1998-1999 »
"Καλλιθέας Συκεών" 1999- »
"Ποντιακή Πρωτοβουλία" »
"Ένωση Ποντίων Ωραιοκάστρου" 2006- »

Ο Γιάννης Τριανταφυλλίδης έχει συνεργαστεί με τους:

  • Γιώργο Νταλάρα (1995) Δείτε εδώ
  • Γιώργο Μαζωνάκη (2004)
  • Έλλη Κοκκίνου (2005)
  • Δέσποινα Βανδή (2006, 2007, 2008).

Ο Γιάννης στο ελεύθερο χρόνο του, παίζει κλασσικά έργα μεγάλων συνθετών (Μότσαρτ, Τσαϊκόφσκι κ.ά) με την ποντιακή λύρα και κάνει διάφορες διασκευές.

Έτσι, μερικές φορές, ανάμεσα στα κομμάτια που παίζει για χάρη της πρόβας του χορευτικού, μας χαρίζει δείγματα της μουσικής αυτής, μεταμορφώνοντας την λύρα του σε βιολί και τα αριστουργήματα του Μότσαρτ σε μελωδίες "ποντιακής χροιάς".

Αλλά, αυτός δεν είναι πραγματικά ο ορισμός του πηγαίου ταλέντου?