Κοσμάς Καρυπίδης
kkarypidis.jpg
Ο Κοσμάς Καρυπίδης γεννήθηκε στην Αναγέννηση Σερρών το 1969.

Η καταγωγή του είναι από το Χαραμί Βαρτάν (Κιουμουσχανά) ενώ οι παππούδες του ήλθαν από το Καρς.

Μεγαλώνει με τον παππού και την γιαγιά του αφού οι γονείς του βρίσκονται μετανάστες στο Λιούμπεκ της Γερμανίας. Το 1976 επαναπατρίσθηκαν και εγκαταστάθηκε όλη η οικογένεια στην Νεάπολη Θεσσαλονίκης. Το 1985 αποκτά το πτυχίο του ως Ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων.

Το διάστημα 1990-1993 πηγαίνει στην Γερμανία, εκεί που διέμεναν παλαιότερα οι γονείς του και επιστρέφοντας γράφεται στο σύλλογο Πολίχνης, όπου και γνωρίζει την μετέπειτα σύζυγό του Άννα.

Άριστος γνώστης της ποντιακής διαλέκτου εντάσσεται αμέσως στο θεατρικό τμήμα και υποδύεται τον ρόλο του Λάμπρου στο έργο "Σα κρύα του λουτρού" με σκηνοθέτη τον Ταχταλίδη. Ακολουθούν "οι Κρυφοί" όπου υποδύεται τον "Μίτο" και περιοδεύει με το θεατρικό τμήμα στον Καναδά (Τορόντο-Μόντρεαλ).

Ακολουθεί το έργο "Κούκουδας" σε σκηνοθεσία Χασίδη και στην συνέχεια οι "Εκκλησιάζουσες" σε σκηνοθεσία Β. Παπαχαραλάμπους.

Όλο αυτό το διάστημα συμμετέχει και ως χορευτής στον σύλλογο Πολίχνης από όπου το 2004 με παρότρυνση της Έρρικας Νικολαίδου έρχεται στον σύλλογο Καλλιθέας-Συκεών για να συμμετάσχει στο έργο "Μασχαρευτά και τσακευτά".

Το 2008 ακολουθεί το "Τσαναβάρ σα λάχανα" όπου υποδύεται τον Στέφο, έργο που παίζεται με ιδιαίτερη επιτυχία μέχρι σήμερα.

Ο Κοσμάς Καρυπίδης είναι επαγελματίας αυτοκινητιστής και πατέρας 2 παιδιών.

Χόμπυ του είναι οι κατασκευές, ο μοντελισμός, τα puzzles και ο,τιδήποτε μπορεί να του κινήσει την δημιουργική φαντασία που αναμφισβήτητα διαθέτει.

Untitled-21.jpg