Aνακοινώσεις

ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :www.psks.gr
ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡ.ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ : info@psks.gr

notes2.png

Ο πρόεδρος του Ποντιακού Πολιτιστικού Συλλόγου Καλλιθέας-Συκεών
κ. Σαουλίδης Αντώνης
και το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, σας προσκαλούν στις παρακάτω εκδηλώσεις:

ΠΕΜΠΤΗ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

2019-06-20a.jpg

Ο ΠΠΣΚ Συκεών συμμετέχει με τμήμα του χορευτικού στο παιχνίδι γνώσεων "παίζοντας γνωρίζω τον Πόντο "

2019-06-20b.jpg

Χώρος διεξαγωγής:
Εξέδρα – Άγαλμα Μεγ. Αλεξάνδρου
Ώρα:19.00 – 20.30

Έκθεση σκίτσου - παιχνίδι γνώσεων "παίζοντας γνωρίζω τον Πόντο" .

Μία δράση που συνδυάζει δύο εκδηλώσεις μαζί, την έκθεση σκίτσου του Πόντιου σκιτσογράφου Δημήτρη Νικολαΐδη με σκίτσα ποντίων καλλιτεχνών - δημιουργών, άνθρωποι που με τις πράξεις τους τίμησαν και τιμούν την ποντιακή καταγωγή και το παιχνίδι γνώσεων, όπου μέσα από τη διαδικασία των ερωτήσεων, θα γνωρίσουμε αλλά και θα θυμηθούμε, την ζωή, την ιστορία, τη μουσική και το χορό, αλλά και τη γεωγραφία και γευσιγνωσία του Πόντου.
Παρουσιάζουν ο σκιτσογράφος Δημήτρης Νικολαΐδης, ο καθηγητής - συγγραφέας Νίκος Παλασίδης.

Έκθεση σκίτσου

Μία έκθεση σκίτσου με το πενάκι του Πόντιου σκιτσογράφου Δημήτρη Νικολαΐδη, όπου με τα σκίτσα του θέλει να παρουσιάσει τους πόντιους καλλιτέχνες της ζωής, ανθρώπους που με τις πράξεις τους τίμησαν και τιμούν την ποντιακή τους καταγωγή. Μία έκθεση σκίτσου, με πρόσωπα που τα ξέρουμε , τα βλέπουμε καθημερινά, τα ακούμε, ζούμε δίπλα τους και μαζί τους, αλλά και αυτών που έφυγαν και άφησαν το στίγμα τους στο πέρασμα τους μακριά από την πατρίδα. Με την παρουσίαση των σκίτσων, ο καλλιτέχνης θέλει να μας παρουσιάσει τον πόνο του ξεριζωμού, το δράμα της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ, μιας γενοκτονίας ( όπως όλες οι γενοκτονίες), δεν σβήνει και δεν ξεχνιέται πότε, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Τα σκίτσα που θα παρουσιαστούν είναι μόνο ένα αρχικό δήγμα, από τα σκίτσα που θα δούμε στο τέλος της χρονιά ( Δεκέμβριος 2019), χρονιάς των 100 χρόνων από τον ξεριζωμό των ποντίων από τις πατρογονικές τους εστίες. Στα πρόσωπα των ποντίων που θα δούμε σκιτσαρισμένα από το πενάκι ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΊΔΗ, θα δούμε τη διάθεση για τη ζωή, για τη δημιουργία, για ένα καλύτερο αύριο.

Παιχνίδι γνώσεων "παίζοντας γνωρίζω τον Πόντο".

Στο παιχνίδι γνώσεων συμμετέχουν δύο ομάδες από Ποντιακούς Συλλόγους , όμως θα έχουν και τη δυνατότητα να συμμετέχει και το κοινό που θα βρίσκετε για να παρακολουθήσει τη δράση, γιατί θα υπάρχουν και ερωτήσεις κοινού. Επίσης θα χορέψουμε και θα τραγουδήσουμε με αφορμή τις ερωτήσεις. Μία δράση απλή , εύκολη και ταυτόχρονα ουσιαστική γιατί η γνώση μοιράζεται πιο εύκολα, όταν συνδυάζεται με το παιχνίδι. Σκοπός και στόχος του παιχνιδιού, δεν είναι να κερδίσει κάποια ομάδα από τις δύο που παίρνουν μέρος, είναι να γνωρίσουμε και να θυμηθούμε, να μη ξεχάσουμε και να συνεχίσουμε το αύριο με γνώση και μνήμη…

ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

«Ο ΧΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ»
8ο Αντάμωμα Ελληνικών Παραδόσεων ΕΔΕΣΣΑΣ
«όσο ο χορός γυρίζει, ο κύκλος μεγαλώνει»

macedonia-map.jpg
vamvakidis.jpg

Το 8ο αντάμωμα Ελληνικών Παραδόσεων που είναι πλέον θεσμός, θα δώσει, για μια ακόμη χρονιά, την παραδοσιακή ζωντάνια με ήχους και χρώματα στους δρόμους της και με κορύφωση της εκδήλωσης στο χώρο του δημοτικού σταδίου «Φόρης Γεντζής» της Έδεσσας. Με τη στήριξη της Περιφερειακής ενότητας Πέλλας, της ΔΕΚΕΔΕ, του Δήμου Έδεσσας, επιχειρήσεων της πόλης μας και εκατοντάδων μεμονωμένων πολιτών και ομάδων, και φέτος η οργανωτική επιτροπή υπόσχεται μια διοργάνωση που και αυτή θα μείνει στην ιστορία. Που θα γράψει τη δική της ιστορία!

Δείτε όλο το δελτίο τύπου εδώ

ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ στην ΚΑΒΑΛΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

ΠΟΝΤΟΚΟΜΗ

28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΕΩΣ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2019

2019-06-28.jpg

Ο ΠΠΣΚΣ συμμετέχει στο 5o Φεστιβάλ παραδοσιακών χορών στο νησί της μαστίχας την ΧΙΟ

=> Δείτε εδώ προηγούμενες δραστηριότητες και εκδηλώσεις του συλλόγου μας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
=> Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα σε κάθε αλλαγή του πίνακα ανακοινώσεων κάντε κλικ εδώ