Μπίλη Κατερίνα
mpilhkaterina.jpg
Η Κατερίνα Μπίλη γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη από πατέρα ντόπιο και μητέρα με καταγωγή από την Κερασούντα του Πόντου.

Με χοροδιδάσκαλο τον Πιπερίδη Στάθη ξεκίνησε το καλοκαίρι του 1970 στην "Ένωση Ποντίων", Πιερίας.

Στην Εύξεινο Λέσχη Θεσ/κης από το 1972 μέχρι και το 1976 στο θεατρικό και στο χορευτικό τμήμα.
Στο Λύκειο Ελληνίδων από το 1972 μέχρι και το 1976.

To 1975 συμμετείχε στο χορευτικό του ΞΥΜΙΤ του Κώστα Κυριαζή.

Το 1977 παντρεύεται τον Γιώργο Μπίλη και αποκτούν 3 αγόρια τα οποία μεγάλωσαν και γαλουχήθηκαν με τους ήχους της ποντιακής λύρας και τους χορούς.

Η αγάπη της όμως για το ποντιακό στοιχείο την έφερε πάλι σε έναν άλλον Σύλλογο, αυτόν της Καλλιθέας-Συκεών που από την πρώτη στιγμή της ιδρύσεως είναι δίπλα του και το 1984 γίνεται μέλος.

Το 1989 εκλέγεται στο Δ.Σ. του συλλόγου ως υπεύθυνος Καλλιτεχνικού, θέση την οποία διατήρησε έως το 2004.

Από το 2004 έως 2008 εκλέγεται Πρόεδρος του Συλλόγου με μεγάλη δραστηριότητα όλα αυτά τα χρόνια συνεχίζει ακούραστη ακόμη και σήμερα στο νέο Δ.Σ. ως αντιπρόεδρος, υπεύθυνη Καλλιτεχνικού και Δημοσίων Σχέσεων.

Συμμετέχει τόσο στο χορευτικό, όσο και στην χορωδία καθώς και στο θέατρο του συλλόγου.

Έχει συνοδεύσει σε όλες τις αποστολές του συλλόγου στην Ελλάδα, Γερμανία, Βουλγαρία και Τουρκία σε αντίστοιχα φεστιβάλ & εκδηλώσεις.
Έχει επισκεφθεί τον Πόντο πέντε φορές συμμετέχοντας το 2005 & 2006 με το χορευτικό Σαμψούντα, Ορτού, Κερασούντα, Ματσούκα, Φάτσα και Π. Σουμελά.

Με την χορωδία του συλλόγου μας ως χοράρχης το 2006 & 2008 σε διεθνή φεστιβάλ χορωδιών στην Γκόρνα Οριαχόβιτσα της Β.Βουλγαρίας.

Το 2004 & 2005 μέλος της χορωδίας & των Ακριτών του Πόντου Σταυρούπολης με χοράρχη τον Μ. Καλιοντζίδη.

Από το 2009 συμμετέχει και στην έντεχνη πολυφωνική χορωδία του Δήμου Συκεών.

Με την θεατρική ομάδα της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης έχει παίξει από το 1974 έως το 1976 στα παρακάτω έργα:

  1. Κλήδονα ( του Φ. Κτενίδη )
  2. Η ανεψιά του Βέβαια ( του Γ. Τσουλομά)
  3. Δεν είμαι εγώ ( του Γρ. Ξενόπουλου )

ενώ από το 2005 συμμετέχει στο θεατρικό τμήμα του συλλόγου μας στο έργο "Μασχαρευτά και τσακευτά".

Επίσης συμμετείχε στην αναπαράσταση της Γενοκτονίας το 1996 στην Πολίχνη και το 2008 στην Μεγαλύτερη Μέρα, στην απόβαση στην Καλαμαριά.

Άλλες Δραστηριότητες

Με τα παιδιά της διετέλεσε πρόεδρος συλλόγων γονέων & κηδεμόνων καθώς και ταμίας σε Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο.

Το 2006 και το 2010 ήταν υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Συκεών.

Από το 2007 έως σήμερα διατελεί πρόεδρος της Ε' σχολικής επιτροπής εντεταλμένη δημάρχου & μέλος Δ.Σ. της δημοτικής επιχείρησης του Δήμου Συκεών.

Μέλος του ΣΠΟΣ Θεσ/κης της Π.Ο.Ε.

Συμμετείχε στην διαδρομή της ολυμπιακής φλόγας στις Συκιές το 2004 και συμμετέχει στο χορευτικό του Δήμου Συκεών.

H Κατερίνα αγαπά την θάλασσα και τα ταξίδια.