Πρόσκληση

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

apokries_2018n.jpg

Συμμετοχή του συλλόγου στο Αποκριάτικο ξεφάντωμα με παραδοσιακή μουσική, χορό και κρασί που διοργανώνει ο Δήμος Νεάπολης Συκεών!

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Δήμου ομάδες μουσικών και χορευτών με συνοδεία χάλκινων οργάνων και την μπάντα κρουστών «άι ΝΤΟΣ» θα δώσουν από τις 6 το απόγευμα της Τσικνοπέμπτης, το σύνθημα για ένα ξέφρενο αποκριάτικο γλέντι.
Ξεκινώντας από τον Άγιο Χαράλαμπο Συκεών (Επταπυργίου με Αραπίτσας), τον Μαύρο Γάτο (Ν. Παρασκευά με Ρ. Φεραίου) και τον Άγιο Γεώργιο (Ίμβρου με Τσαλδάρη), το κέφι θα κατευθυνθεί στην πλατεία Ειρήνης (Ρολόι) στη Νεάπολη, για ένα παραδοσιακό γλέντι με άφθονο χορό και κρασί γύρω από μια μεγάλη φωτιά.
Παρόντα, για να δώσουν το δικό τους στίγμα, θα είναι το Χορευτικό Συγκρότημα Παραδοσιακών Χορών δήμου Νεάπολης-Συκεών, το Χορευτικό Συγκρότημα Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου Νεαπόλεως «Αγ. Φωτεινή», το Χορευτικό Σωματείο «Χοροστάτες», ο Σύλλογος Γυναικών «Εστία», τα Χορευτικά Συγκροτήματα των Κ.Α.Π.Η. Νεάπολης και Συκεών, ο Ποντιακός Πολιτιστικός Σύλλογος Καλλιθέας Συκεών, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Συκεών «Τα κάστρα», το 4ο Σύστημα Προσκόπων Συκεών, το 6ο Σύστημα Προσκόπων Νεάπολης, ο Σύλλογος Ποντίων Νεάπολης, η Ποντιακή Εστία Νεάπολης και η ΕΔΟΜΑΚ.

=> Δείτε εδώ προηγούμενες δραστηριότητες και εκδηλώσεις του συλλόγου μας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
=> Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα σε κάθε αλλαγή του πίνακα ανακοινώσεων κάντε κλικ εδώ