Πρόσκληση

O πρόεδρος κ. Τελλίδης Ιωάννης και το Δ.Σ. του συλλόγου μας σας προσκαλούν στις ακόλουθες εκδηλώσεις:

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή μελών του συλλόγου στις εθελοντικές ομάδες τροφοδοσίας των αθλητών που συμμετέχουν στον 7ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που διοργανώνεται από τον Μ.Ε.Α.Σ Τρίτων σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης,τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ και της AIMS, καθώς επίσης τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων. Ώρα έναρξης 18:45.

ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018
Συμμετοχή της χορωδίας στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης (Μέγαρο Μπίλλη), πλατεία Ιπποδρομίου, όπου θα παρουσιαστούν τα "Τραγούδια της Θεσσαλονίκης από την άλωση ως την απελευθέρωση". Υπεύθυνος για την συγκέντρωση όλων αυτών των τραγουδιών, τα οποία θα προλογίσει, είναι ο κ. Σάββας Μαυρίδης, κοινωνιολόγος, κάτοχος μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος Κοινωνιολογίας. Ώρα έναρξης 18:30.

=> Δείτε εδώ προηγούμενες δραστηριότητες και εκδηλώσεις του συλλόγου μας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο.
=> Αν θέλετε να ενημερώνεστε άμεσα σε κάθε αλλαγή του πίνακα ανακοινώσεων κάντε κλικ εδώ