Τάκης Ζερλελίδης
Takis
Ο Δημήτρης Ζερλελίδης κατάγεται από τους Σιταγρούς Δράμας από πόντιους γονείς με προέλευση την περιοχή Τραπεζούντας του Πόντου.

Εγκαταστάθηκε στην Θεσσαλονίκη το 1974 και από το 1975 είναι μέλος της Ευξείνου Λέσχης.

Είχε δάσκαλό του τον Ξενοφώντα Σοφιανίδη από τους Γεωργιανούς Βεροίας και ήταν πρωτοχορευτής της Ευξείνου Λέσχης από το 1980 έως το 2000.

Συμμετείχε(-έχει) σε πάμπολλες εκδηλώσεις και έχει στο ενεργητικό του αναρίθμητες εμφανίσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με πολλούς συλλόγους και σχήματα. Το 1980 συμμετείχε στην "Μεγάλη παρέλαση" για τα απροσάρμοστα παιδιά που έγινε στην Αμερική με επικεφαλής την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τον Χατζηχρήστο, την Μοσχολιού κ.ά.

Έχει διδάξει ποντιακούς χορούς κατά χρονολογική σειρά στους παρακάτω συλλόγους:

1980 Φάρος Ποντίων
1984 - 1995 Εύξεινος Εστία Συκεών
1986 - 1990 Σύλλογος Ποντίων Φιλύρου
1987 - 1990 Σύλλογος "Καϊστρι" Αμπελοκήπων
1992 - 1996 Πετράλωνα Χαλκιδικής
1995 - 1997 Λευκότοπος Σερρών
1998 - Σύλλογος Καλλιθέας-Συκεών
2004 - Σύλλογος Ωραιοκάστρου

Οι χοροί που διδάσκει προέρχονται από όλες τις περιοχές του Πόντου, αλλά η διδασκαλία του δεν εξαντλείται στην εκμάθηση των χορευτικών φιγούρων και βηματισμών. Σε κάθε χορό ο δάσκαλος, δεν παραλείπει να αναφέρει σχετικές πληροφορίες (γεωγραφικές, ιστορικές, εθιμικές κλπ.) που με επιμονή συνέλεξε όλα αυτά τα χρόνια από παλαιότερους χορευτές και γέροντες.

Ο Δημήτρης Ζερλελίδης ασχολείται επαγγελματικά με την κατασκευή υποδημάτων και εξαρτημάτων ποντιακών ενδυμασιών και η προσήλωσή του στην παράδοση καθώς επίσης και η διατήρησή της είναι πραγματικά έργο ζωής.